Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze service of de geleverde producten. Wij verzoeken je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via het e-mailadres: contact@accu4all.nl. Natuurlijk kan je ons ook altijd telefonisch bereiken op het telefoonnummer: 0031 (0) 571 280090. De openingstijden van onze telefonische klantenservice zijn als volgt:
maandag | 09:00 – 17.00 |
dinsdag | 09:00 – 17.00 |
woensdag | 09:00 – 17.00 |
donderdag | 09:00 – 17.00 |
vrijdag | 09:00 – 12.00 |
Na het indienen van de klacht zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid een passende oplossing te vinden. Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging. We zullen ten alle tijde terug komen op de door u gegeven klacht.
Wij doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen, mocht u onverhoopt niet tevreden zijn dan bieden wij u ook nog de volgende klachten route:
Een klacht over een product, dienst of de service van Accu4All kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht)
De klacht wordt dan zowel naar Accu4all als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.